2011年7月18日 星期一

超速的藉口 Excuse for speeding (laughing)




A fellow bought a new Mercedes and was out on the interstate
for a nice evening drive.
As the needle jumped up to 80 mph
he suddenly saw a flashing red and blue light behind him.

有位仁兄買了新的賓士,晚上開到州際公路享受。
碼表指針跳到時速80英里時,
他突然發現警車閃著紅藍燈跟在後面。
"There's no way they can catch a Mercedes," he thought to himself and opened her up further.
 His needle hit 90, 100, 110. Finally, he pulled over.

他心想:「警車哪追得上賓士?」於是把油門踩得更重,
一路飆到時速90100110英里。他最後還是把車停下來
The cop came up to him and said, "If you can give me an excuse for your driving that I haven't heard before, you can go!"

 警察走上前來告訴他:
「如果你想得出我沒聽過的飆車理由,我就讓你走。」
The driver replied, "Last week my wife ran off with a cop,
and I was afraid you were trying to give her back!"
男子回答:
「我老婆上星期跟警察跑了,我怕你要把她還給我。」
 
 寶來麗國際事業&寶來麗旅遊/蘇銀貴歡迎來加入寶來麗,加入寶來麗好處多免管銷,免投資,無風險產品六折回饋會員,旅遊終身大盤價可先來參觀了解兼差就可以又有月分紅喔!謝謝/ 0933247612/蘇銀貴

君主愛才取之有道,  君主不取不義之財
 
能饒人處且饒人
 
留下三分情,  以後別人也會還您三分情
 
 
 




沒有留言:

張貼留言